Transportministeren åbner Transportmessen 2025
Torsdag den 3. april 2025 var dagen, hvor Skandinaviens største transportmesse, "Transport 2025", åbnede i Herning. Transportminister Thomas Danielsen stod for åbningen af messen, der finder sted fra den 3. til den 5. april. Samtidig danner messen rammen om Dansk PersonTransports årsmøde, som afholdes fredag den 4. april.
LÆS MERE