Flixbus vinder prisen for bedste online kundeservice 2019
Passagerpulsen har igen i år uddelt deres kundeservicepris. Ud af 14 trafikselskaber og mobilitetsudbydere løb Flixbus med prisen for bedste online kundeservice.
09 oktober 2019

For femte år i træk har Passagerpulsen foretaget en undersøgelse, som lægger grund til deres kåring af bedste kundeservice, både online og telefonisk.

I alt var 14 trafikselskaber og mobilitetsudbydere med i undersøgelsen, der mundede ud i en sejr til Flixbus for bedste online kundeservice.

Brugervenlig og intuitiv hjemmeside gjorde tricket for Flixbus
Noget af det, som der blev lagt særlig vægt på i kåringen, var at Flixbus’ hjemmeside både er intuitiv, nem at overskue og tilmed tager afsæt i passagernes behov. Derudover spillede det også ind, at hjemmesiden er brugervenlig og kompatibel med små skærme, såsom mobiler og tablets, som står for en stor del af internettrafikken.

Winnie Højer, landechef for Flixbus Danmark, glæder sig over prisen, som er et stort skulderklap for selskabets målrettede indsats på online-service området.

”Vi er stolte og glade for prisen, da vores online service er et stort fokusområde hos FlixBus. Vi har 250 interne tech-udviklere i FlixBus, som hele tiden arbejder på at gøre kundernes rejseoplevelse endnu bedre. Ikke blot på vejene, men helt fra købsoplevelsens start til slut.”

“Vi er også meget glade for den positive feedback, vi har fået fra Passagerpulsen og glæder os til at modtage yderligere ideer, som vi kan arbejde videre med.”

Prisen for den bedste telefoniske kundeservice gik til det bornholmske trafikselskab BAT.

Læs mere om undersøgelsen her.